سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ |۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 10, 2024
کد خبر: 1182047
۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
فیش عمره

حوزه/ دارندگان فیش‌های عمره مفرده که اولویت فیش خود را فراموش کرده‌اند با مراجعه به سایت سازمان حج و زیارت و استفاده از یک کد دستوری می‌توانند اولویت فیش خود را به دست بیاورند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، از روز شنبه ۱۷ شهریورماه ثبت نام اعزام به عمره مفرده در کشور آغاز شده است. در حال حاضر حدود پنج میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در کشور فیش عمره در اختیار دارند که براساس زمان ثبت‌نام برای آنها اولویت اعزام در نظر گرفته شده است.

اولویت‌های اعزام زائران عمره از یک تا ۶۰۰ است و برای اعزام به عمره مفرده جاری از دارندگان فیش‌های عمره یک تا ۱۸۰ برای ثبت‌نام دعوت به عمل آمده است.

ممکن است برخی ودیعه‌گذاران اولویت فیش خود را فراموش کرده باشند؛ این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد حج و زیارت و یا از طریق کد دستوری #۶۴۵۱۱*۴* با استفاده از تلفن همراه خود از اولویت کارت‌های ودیعه‌گذاری عمره خود مطلع شوند.

یادآوری می‌شود، زائرانی که سال گذشته برای اعزام به عمره ثبت‌نام کردند اما به دلیل مشکلات پیش آمده امکان اعزام آنها فراهم نشد و نیز دارندگان فیش‌های عمره با اولویت یک تا ۱۸۰ برای ثبت‌نام عمره می‌توانند به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانی MY.HAJ.IR مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل و به‌روزرسانی کنند و پس از انتخاب کاروان و واریز وجه با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی مدارک خود را تحویل و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha